Naše zákaznická podpora je vám k dispozici skrze e-mail nebo telefon. Co dělat, když váš požadavek opravdu spěchá?
Co se týče emailové podpory, napsat nám můžete na info@stable.cz a odpovíme vám do 2 hodin. Stačí dotaz odeslat ze schránky, která je u nás v systému vedená, aby šlo o autorizovaný požadavek. Nebo nám napište přímo z administrace: https://webadmin.stable.cz/ticket/kontakt.
Ale co když je to urgentní?
Chápeme, že ne vždy je čas čekat na odpověď a některé problémy, které by mohly mít vliv na vaše podnikání, je lepší řešit ihned. Kdy nám tedy zavolat?
- Pokud máte nefunkční hostingovou službu
- Máte nefunkční VPS
- Nefunguje vám e-mailová služba
- Váš web hlásí internal server error
- Nefunguje vám DNS u domény
- Řešit s námi můžete i urgentní věci týkající se fakturace za služby
Kam volat?
Volat můžete na +420 480 020 191, a to každý pracovní den od 8:00 do 20:00.
Jako vlastník VPS máte nárok i na využití VIP telefonní linky, která je dostupná 24 hodin denně, každý den včetně víkendu. Telefonní číslo VIP linky jsme vám zaslali v uvítacím e-mailu při zřízení VPS.
Nebojte se nám ozvat, věříme, že každý problém společně a co nejdříve vyřešíme.