Jak zadat urgentní požadavek u VPS?

29.10.2019 Blog

Naše zákaznická podpora je vám k dispozici skrze e-mail nebo telefon. Co dělat, když váš požadavek opravdu spěchá?

 

Co se týče emailové podpory, napsat nám můžete na info@stable.cz a odpovíme vám do 2 hodin. Stačí dotaz odeslat  ze schránky, která je u nás v systému vedená, aby šlo o autorizovaný požadavek. Nebo nám napište přímo z administrace: https://webadmin.stable.cz/ticket/kontakt

Ale co když je to urgentní?

Chápeme, že ne vždy je čas čekat na odpověď a některé problémy, které by mohly mít vliv na vaše podnikání, je lepší řešit ihned. Kdy nám tedy zavolat?

 

  • Pokud máte nefunkční hostingovou službu
  • Máte nefunkční VPS
  • Nefunguje vám e-mailová služba
  • Váš web hlásí internal server error
  • Nefunguje vám DNS u domény
  • Řešit s námi můžete i urgentní věci týkající se fakturace za služby

Kam volat?

Volat můžete na +420 480 020 191, a to každý pracovní den od 8:00 do 20:00.

 

Jako vlastník VPS máte nárok i na využití VIP telefonní linky, která je dostupná 24 hodin denně, každý den včetně víkendu. Telefonní číslo VIP linky jsme vám zaslali v uvítacím e-mailu při zřízení VPS.

 

Nebojte se nám ozvat, věříme, že každý problém společně a co nejdříve vyřešíme. 

Zpět na výpis