27.9.2012
Vážení zákazníci,
pokud je do schránky doručováno větší množství zpráv označených jako [SPAM], podívejte se prosím do nastavení emailového účtu po přihlášení na adrese webmail.stable.cz.
Zde zkontrolujte, zda máte aktivní filtr na ukládání zpráv do složky SPAM. Najdete to v Nastavení (ikona ozubeného kola v pravém rohu) > Filtry > Přesuň do složky SPAM - musí být aktivní. Pokud není, odškrtněte prosím zatrhávátko pod detailem filtru a dejte uložit. Tato funkce zajistí, že budou zprávy označené serverem za SPAM ukládány na webmail do složky SPAM. Zde jsou zprávy uchovány 7 dnípro případnou kontrolu. Chcete-li zprávy uchovávat po delší dobu, vytvořte si jinou složku a vyměňte ji ve filtru.
V případě, že chcete se zprávami označenými jako SPAM pracovat jinak, kontaktujte nás prosím.