Emaily jsou námi automaticky omezeny, překročí-li jeden ze standardních limitů:
- 200 odeslaných mailů za poslední 4 hodiny z jedné adresy
- 50MB maximální velikost jednoho emailu
Nebo překročí-li povolený limit velikosti všech emailu na doméně. V tomto případě po promazání přesahujících zpráv je znovu služba do půl hodiny aktivována. Je také možné zaplatit si navýšení prostoru (1GB za 20,- měsíčně).
Další důvody Nefunkčnosti emailu
Pokud si u nás objednáte hosting a nemáte ještě registrovanou doménu nebo ji máte u jiného registrátora, tak vytváření mailů je povoleno až po zaregistrování domény nebo po převedení. Jedná se o ochranu proti spamerům, Pokud budete maily potřebovat vytvořit dříve, stačí nás kontaktovat na emailu nebo telefonu a my vytváření povolíme.
Dále jsou mailové služby omezeny, pokud nedojde k prodloužení domény a uplyne měsíc od data expirace. Doména je automaticky centrálním registrem „vyřazena“ z DNS. Uhradíte-li prodloužení, tak může být doména opět do 4 hodin od prodloužení funkční.
Nebo je nefunkčnost mailů způsobena omezením domény a to v případě, že nejsou včas uhrazeny služby a zákazník ani po upomínkách nereaguje. Hostingové služby se u nás hradí dopředu, před vypršením předplacené doby.
Omezení poskytovatelem internetového připojení
Váš poskytovatel internetu může zablokovat naše SMTP pro odchozí poštu a požadovat, abyste používali jeho SMTP (mail) server. Doporučujeme změnit tedy číslo portu (standardní port je 25) pro odchozí poštu. Na výběr máte ze 3 variant:
– 587 STARTTLS
– 465 SSL
– 366 plain, STARTTLS
Druhou možností je zjistit SMTP server Vašeho poskytovatele internetu a použít tento.
Potřebujete rozesílat více emailových zpráv za den například oslovujete Vaše zákazníky pomocí emailu. Kontaktujte nás můžeme Vám nabídnout lepší řešení.