Vrácení již zaplacené částky řešíme individuálně a postup se liší dle situace. V případě, že potřebujete projednat vrácení, kontaktujte nás na e-mailu fakturace@stable.cz.
- Duplicitní platba – oznámíme zákazníkovi e-mailem, že máme v systému evidovanou duplicitní platbu, a domluvíme se buď na vrácení částky zpět na účet, nebo použití platby na prodloužení dalšího období – vystaví se poté nový daňový doklad.
- Služby jsou zrušeny/převedeny – pokud byl doklad systémem vystaven a zákazníkem následně zaplacen po převedení nebo zrušení služeb, bude po dohodě vystaven Opravný daňový doklad – dobropis. Zašleme jej zákazníkovi na e-mail s prosbou o potvrzení a po navrácení dobropisu zpět k nám bude co nejdříve proplacen.
- Zrušení objednávky – jedná-li se o novou objednávku a zrušení se provede do 1 měsíce, vystavíme dobropis a po potvrzení je částka vrácena zpět na účet klienta. Toto se ovšem NETÝKÁ registrace domén. Pokud je registrace provedena, úhrada za tuto službu je NEVRATNÁ. Prosíme tedy o kontrolu objednávky registrace ještě před zaplacením.