Máte na našem hostingu e-mailovou službu a chodí Vám do schránky opakující se pošta od stejného odesílatele, která je nevyžádaná? Nebo Vám chodí pošta která je špatně označována jako SPAM a vy by jste jí chtěli zařadit do složky - Příchozí pošta?
Ve webmailu si můžete nastavit filtr - tzv. blacklist a whitelist pro korekci příchozích zpráv dle odesílatele. Jak na to?
1) Přihlaste se do webmailu na URL https://webmail.stable.cz/
2) Po přihlášení klikněte na sekci -> Nastavení -> Filtry a klikněte na přidat filtr
3) Vytvořte filtr dle požadavku:
- BLACKLIST: Zprávu kterou schránka příjme od daných odesílatelů ihned zařadí do složky SPAM nebo smaže
- WHITELIST: Zprávu kterou schránka příjme od daných odesílatelů přesune do složky - Příchozí pošta.
Jak nastavit BLACKLIST?
- Filtr nastavíme že odpovídá pro kterékoliv pravidlo.
- Napíšeme seznam nechtěných odesílatelů které chceme přidat na blacklist.
- Nastavíme pravidlo pro zprávu jako přesunout do koše.
- Filtr si uložíme.
Jak nastavit WHITELIST?
- Filtr nastavíme že odpovídá pro kterékoliv pravidlo.
- Napíšeme seznam žádaných odesílatelů které chceme přidat na whitelist.
- Nastavíme pravidlo pro zprávu jako přesunout do příchozí pošta.
- Filtr si uložíme.
Poznámka: Toto nastavení je vhodné v případě kdy je nechtěně posuzován některý odesílatel přes defaultní SPAM filtr serveru (například si již dva roky píšete s nějakou firmou ale najednou jejich zprávy chodí do složky spam a situace je způsobena protože reputace domény firmy je špatná nebo je odesílatelova IP na blacklistech).