Webmail - filtrování dle odesílatele zprávy

Průměrné hodnocení článku: 30%

Máte na našem hostingu e-mailovou službu a chodí Vám do schránky opakující se pošta od stejného odesílatele, která je nevyžádaná? Nebo Vám chodí pošta která je špatně označována jako SPAM a vy by jste jí chtěli zařadit do složky - Příchozí pošta?

Ve webmailu si můžete nastavit filtr - tzv. blacklist a whitelist pro korekci příchozích zpráv dle odesílatele. Jak na to?

1) Přihlaste se do webmailu na URL https://webmail.stable.cz/

2) Po přihlášení klikněte na sekci -> Nastavení -> Filtry a klikněte na přidat filtr

3) Vytvořte filtr dle požadavku:

  • BLACKLIST: Zprávu kterou schránka příjme od daných odesílatelů ihned zařadí do složky SPAM nebo smaže
  • WHITELIST: Zprávu kterou schránka příjme od daných odesílatelů přesune do složky - Příchozí pošta.

Jak nastavit BLACKLIST?

  1. Filtr nastavíme že odpovídá pro kterékoliv pravidlo.
  2. Napíšeme seznam nechtěných odesílatelů které chceme přidat na blacklist.
  3. Nastavíme pravidlo pro zprávu jako přesunout do koše.
  4. Filtr si uložíme.

Jak nastavit WHITELIST?

  1. Filtr nastavíme že odpovídá pro kterékoliv pravidlo.
  2. Napíšeme seznam žádaných odesílatelů které chceme přidat na whitelist.
  3. Nastavíme pravidlo pro zprávu jako přesunout do příchozí pošta.
  4. Filtr si uložíme.

 

 

Poznámka: Toto nastavení je vhodné v případě kdy je nechtěně posuzován některý odesílatel přes defaultní SPAM filtr serveru (například si již dva roky píšete s nějakou firmou ale najednou jejich zprávy chodí do složky spam a situace je způsobena protože reputace domény firmy je špatná nebo je odesílatelova IP na blacklistech).

Tagy článku:

Administrace Webmail Email