-
DMARC záznam
Domain Message Authentication Reporting and Conformance - zkráceně DMARC. Tento prvek z oblasti e-mailové komunikace je navazující částí na již existující technologie SPF a DKIM. Pokud DKIM a SPF vůbec nemáte, tak těmi musíte začít. Bez těchto technologií… celý článek -
Jak na správný e-mail obsahově - jak projít SPAM filtrem?
Pokud si zakládáte na kvalitní e-mailové rozesílce, jistě již využíváte prvky nutné pro úspěšnou doručitelnost vašich zpráv do schránek adresátů - SPF, DKIM a DMARC. Pokud ne, tak tím určitě začněte a tento článek si přečtěte až poté, jakmile bude vaše doména… celý článek -
Nastavení DKIM
DKIM slouží jako ochrana proti odesílání e-mailů neoprávněnými osobami, kterým daná doména nepatří. Nelze tedy falšovat adresu odesílatele. Jedná se o jakýsi elektronický podpis, kterým zaručíte svá práva k doméně, ze které e-maily adresátům posíláte. DKIM si určitě nastavte, protože e-maily bez DKIM jsou např. Seznamem a Gmailem automaticky odmítány. DKIM můžete nastavit pro více domén. Důležitá informace: V administraci můžet aktivovat DKIM pro více domén najednou. celý článek -
Nastavení SPF
SPF neboli Sender Policy Framework je e-mailový validační systém sloužící jako obrana proti SPAMu. Jeho princip spočívá v tom, že ověřuje IP adresu odesílatele. SPF umožňuje administrátorům určit, které počítače mohou odesílat poštu z dané domény. Administrátor musí vytvořit přímo u správce domény v DNS TXT záznam ve formátu SPF. celý článek -
Odeslání testovacího e-mailu
Ještě před tím, než se vaše e-maily dostanou k adresátovi (zákazníkovi), je dobré si zkontrolovat, jak budou vypadat. Pokud si pošlete testovací e-mail, budete mít přehled o tom, co se zobrazí vašim adresátům ve schránce. celý článek -
Test kvality odeslaných e-mailů
Proto, aby Vaše e-maily chodily ke svým adresátům ve správném stavu, doporučujeme zajímavou aplikaci, která Vám zhodnotí kvalitu e-mailu. celý článek -
Vložení HTML kódu do obsahu zprávy
Ve službě Klerk můžete ve webovém rozhraní vytvářet e-maily pomocí textového editoru. Pokud však máte připravenou podobu e-mailu v HTML, můžete ji nahrát do rozesílače a odesílat tak originální e-maily, které jste si vytvořili. celý článek -
Vložení odkazu pro odhlášení (unsubscribe link)
Podle zákona musí mít každý příjemce hromadného e-mailu možnost se svobodně a nekomplikovaně odhlásit z odběru vašich e-mailů. Proto je nutné vkládat do textu vašeho e-mailu tzv. unsubscribe link (odkaz pro odhlášení), který kontaktní e-mail vyřadí z databáze (přeřadí jej do skupiny Odhlášení) a nebudou mu již zasílány vaše e-maily. celý článek