Co je k tomu potřeba?
- Mít založenu e-mailovou kampaň
- Mít připravenou zprávu (e-mail)
- Mít připravenu e-mailovou adresu, kam si chcete testovací e-mail poslat.
Jak postupovat pro odeslání testovacího e-mailu?
Nejprve klikněte v sekci Kampaně na jednu ze svých kampaní. (Pokud žádnou kampaň nemáte, pomůžeme vám jí založit pomocí návodu ZDE).
Dále je potřeba mít připravenou zprávu a mít vyplněnou její hlavičku v sekci -> Editor. (viz obrázek). Po vyplnění zprávy je potřeba kliknout na tlačítko -> Uložit.
Posledním krokem bude vyplnění testovací e-mailové schránky a kliknutí na tlačítko -> Odeslat pod editorem (případně je možné poslat testovací e-mail také v sekce Odeslání)
Pokud máte u vašeho účtu aktivovány nadstandardní služby a používáte v dané kampani například oslovení, je pro testovací zprávu nutné zvolit náhodný kontakt z jedné z vašich skupin kontaktů. Stačí zvolit skupinu kontaktů, systém vybere náhodný kontakt a použije jeho údaje pro vyplnění automatických textů (oslovení, pohlaví atd.) ve vašem e-mailu.
Hotovo :-) Nyní se jen podívejte do testovací schránky, jak bude e-mail po doručení vypadat.
DŮLEŽITÁ INFORMACE: Pro kontrolu kvality (SPAM score) vašeho e-mailu doporučujeme poslat testovací e-mail také na adresu testovací služby http://www.mail-tester.com/.