Ve službě Klerk máte možnost tyto odhlášené e-maily i nadále uchovávat v databázi kontaktů ve skupině "Odhlášení". Doporučujeme je úplně nemazat. Systém pak bude hlídat jejich opětovný import a na opětovné nahrání kontaktu do databáze budete upozorněni - systém hlídá duplicitu. Upozornění na případnou duplicitu se objeví v sekci Kontakty. Pokud na upozornění kliknete, můžete problém ihned vyřešit vyřazením kontaktu z ostatních skupin. Budete tak mít jistotu, že nepřekročíte zákon a neodešlete e-mail již odhlášenému adresátovi.
1. Ve vaší kampani přejděte na záložku Editor pro editování textu e-mailu.
2. Po kliknutí na Vložit automatický text - Odkaz na odhlášení se na pozici Vašeho kurzoru vloží přednastavený text.
3. Můžete si libovolně změnit červeně vyznačený text. Zbytek musí být zachován beze změny. V e-mailu se adresátovi objeví červeně označený text (v e-mailu bude mít barvu černou). Pokud by se vám nechtěně podařilo změnit i odkaz samotný, smažte jej celý a vložte znovu.
4. Pokud zákazník klikne na tento odhlašovací odkaz, bude přesměrován na stránku kde může kliknout na tlačítko, které jej odhlásí z odběru. Pro úspěšné odhlášení musí zákazník kliknout na tlačítko pro odhlášení, pod kterým figuruje i váš kontaktní e-mail. Pokud odhlášení potvrdí je jeho e-mailový kontakt vyřazen ze skupiny podle nastavení chování odhlašování.