Systémové hlídání duplicity kontaktů

Systém třídí odhlášené kontakty, automaticky je odebere ze všech skupin kontaktů a zařadí kontakt do skupiny -> Odhlášení.

Skupiny kontaktů naleznete po kliknutí na -> Kontakty v hlavní menu.

Co se stane při importu kontaktů s duplicitním záznamem?

Pokud budete mít uložený CSV soubor se skupinou kontaktů a pokusíte se importovat duplicitní záznam (či budete vkládat duplicitní záznam pomocí formuláře), systém to rozpozná (tento záznam kontaktu již může být například v seznamu odhlášených). Import ostatních kontaktů, u kterých nebude zjištěna duplicita, proběhne úspěšně.

Při rozpoznání duplicitního záznamu na vás při vkládání kontaktu vyskočí hláška -> Kontakt již existuje ve vašem seznamu

Nyní máte na výběr ze dvou možností:

  1. Odebrat kontakt ze skupiny odhlášených a přidat jej do jiné skupiny.
  2. Ponechat kontakt ve skupině odhlášených (a smazat si jej z CSV souboru kontaktů).

 

Po importu duplicitního kontaktu budete upozorněni nad výpisem kontaktů hláškou s aktuálním počtem duplicitních kontaktů (viz obrázek níže). Na tuto hlášku lze kliknout a Klerk vám zobrazí přímo kontakty, kterých se problém týká.

duplicita klerk

Hlídání duplicity při rozesílání

Pokud budete z Klerka rozesílat kampaň a oslovíte při rozeslání více skupin kontaktů, tak je možné, že máte jeden kontakt vece skupinách. Tím by se odeslal jeden stejný e-mail na jednu schránku vícekrát. Díky hlídání duplicity kontaktů při rozesílání se tomu tak ale nyní nestane. Při rozeslání jedné kampaně na více skupin kontaktů se duplicitní kontakt zachytí a zpráva se na 1 schránku pošle pouze jednou.

Tagy článku:

Klerk