Systémové hlídání duplicity kontaktů

Systém třídí odhlášené kontakty, automaticky je odebere ze všech skupin kontaktů a zařadí kontakt do skupiny -> Odhlášení.

Skupiny kontaktů naleznete po kliknutí na -> Správa kontaktů v hlavní menu.

Co se stane při importu kontaktů s duplicitním záznamem? 

Pokud budete mít uložený CSV soubor se skupinou kontaktů a pokusíte se importovat duplicitní záznam (či budete vkládat duplicitní záznam pomocí formuláře), systém to rozpozná (tento záznam kontaktu již může být například v seznamu odhlášených). Import ostatních kontaktů, u kterých nebude zjištěna duplicita, proběhne úspěšně.

Při rozpoznání duplicitního záznamu na vás při importu vyskočí hláška -> Neplatný nebo odhlášený e-mail: nazev@kontaktu.cz (viz obrázek)

Systémové hlídání duplicity kontaktů - hromadné rozesílání e-mailů

Nyní máte na výběr ze dvou možností:

  1. Odebrat kontakt ze skupiny odhlášených a přidat jej do jiné skupiny.
  2. Ponechat kontakt ve skupině odhlášených (a smazat si jej z CSV souboru kontaktů).

 

Po importu duplicitního kontaktu budete upozorněni nad výpisem kontaktů hláškou s aktuálním počtem duplicitních kontaktů (viz obrázek níže). Na tuto hlášu lze kliknout a Klerk vám zobrazí přímo kontakty, kterých se problém týká.

Systémové hlídání duplicity kontaktů - hromadné rozesílání e-mailů

Komentáře a hodnocení

Článek ještě nikdo nehodnotil, buďte první!
Přidejte váš komentář a hodnocení

Tagy článku:

Klerk