Systém třídí odhlášené kontakty, automaticky je odebere ze všech skupin kontaktů a zařadí kontakt do skupiny -> Odhlášení.
Skupiny kontaktů naleznete po kliknutí na -> Kontakty v hlavní menu.
Co se stane při importu kontaktů s duplicitním záznamem?
Pokud budete mít uložený CSV soubor se skupinou kontaktů a pokusíte se importovat duplicitní záznam (či budete vkládat duplicitní záznam pomocí formuláře), systém to rozpozná (tento záznam kontaktu již může být například v seznamu odhlášených). Import ostatních kontaktů, u kterých nebude zjištěna duplicita, proběhne úspěšně.
Při rozpoznání duplicitního záznamu na vás při vkládání kontaktu vyskočí hláška -> Kontakt již existuje ve vašem seznamu
Nyní máte na výběr ze dvou možností:
- Odebrat kontakt ze skupiny odhlášených a přidat jej do jiné skupiny.
- Ponechat kontakt ve skupině odhlášených (a smazat si jej z CSV souboru kontaktů).
Po importu duplicitního kontaktu budete upozorněni nad výpisem kontaktů hláškou s aktuálním počtem duplicitních kontaktů (viz obrázek níže). Na tuto hlášku lze kliknout a Klerk vám zobrazí přímo kontakty, kterých se problém týká.
Hlídání duplicity při rozesílání
Pokud budete z Klerka rozesílat kampaň a oslovíte při rozeslání více skupin kontaktů, tak je možné, že máte jeden kontakt ve více skupinách. Tím by se odeslal jeden stejný e-mail na jednu schránku vícekrát. Díky hlídání duplicity kontaktů při rozesílání se tomu tak ale nyní nestane. Při rozeslání jedné kampaně na více skupin kontaktů se duplicitní kontakt zachytí a zpráva se na 1 schránku pošle pouze jednou.