Princip funkcí nadřazených skupin je opravdu jednoduchý. Jak již název napovídá, nadřazená skupina je skupinou, která nemá jako skupina kontaktů jednotlivé kontakty, ale zastřešuje právě vybrané skupiny kontaktů.
Pomocí této vychytávky můžete skupiny kontaktů dále třídit a odesílat kampaně na vybrané nadřazené skupiny (například stálí/noví zákazníci, velké/malé firmy, osobní/firemní e-maily apod.).
Jak nadřazenou skupinu vytvořím?
Nejprve je nutné zapnout modul pro nadřazené skupiny. V sekci vašeho účtu vyberete -> Moduly -> Správa kontaktů -> Nadřazené skupiny (modul přepnete do stavu zapnuto).
V sekci -> Kontakty -> se poté objeví tlačítko -> + Přidat nadřazenou skupinu
Na obrázku je znázorněno, kde naleznete tlačítko + Přidat nadřazenou skupinu:
Jak do nadřazené skupiny přidám/odeberu skupinu kontaktů?
Při vytváření nadřazené skupiny budete zadávat název této skupiny, poznámku a také lze při tvorbě nadřazené skupiny vybrat ze seznamu skupin kontaktů ty, které si přejete do nadřazené skupiny zahrnout. Pro dokončení je nutné kliknout na tlačítko -> Uložit.
Pokud již máte některé nadřazené skupiny vytvořené, je možná jejich editace v sekci -> Kontakty -> jednotlivé Nadřazené skupiny vidíte v levém menu -> pro editaci nadřazené skupiny klikněte na ikonku editace (tuštička).
Jak poslat kampaň nadřazené skupině kontaktů?
Samozřejmostí je, že pokud si sestavíte nadřazenou skupinu kontaktů, je možné v kampani nastavit odesílání na tuto skupinu.
Odesílání pro nadřazenou skupinu provedete v sekci -> Kampaně -> vyberete kampaň -> vyberete sekci Odeslání -> zde naleznete nadřazené skupiny ve formuláři -> Odeslat kampaň (viz obrázek).
Tato sekce spadá do nabídky MODULY. Proto pokud si myslíte, že nadřazené skupiny nebudete využívat, můžete tuto nabídku z webového rozhraní odebrat tak, že modul nastavíte na VYPNUTO.