-
E-maily nedochází adresátům do příchozí pošty nebo padají do složky SPAM a hromadné
Úspěšnou e-mailovou rozesílku ovlivňuje několik faktorů. Jeden můžete ovlivnit stoprocentně. Druhý faktor je téměř neovlivnitelný. První faktor Co musí e-mail splňovat: rozeslán z domény s DKIM a SPF link pro odhlášení z odběru bez SPAM words HTML kód bez… celý článek -
Jak na správný e-mail obsahově - jak projít SPAM filtrem?
Pokud si zakládáte na kvalitní e-mailové rozesílce, jistě již využíváte prvky nutné pro úspěšnou doručitelnost vašich zpráv do schránek adresátů - SPF, DKIM a DMARC. Pokud ne, tak tím určitě začněte a tento článek si přečtěte až poté, jakmile bude vaše doména… celý článek -
Nastavení hlavičky e-mailu v poštovním klientovi Mozilla Thunderbird
Pokud si pro rozesílání své hromadné pošty přejete používat e-mailového klienta, ve kterém jste zvyklí pracovat, není v tom žádný problém. Jak ale docílit toho, aby se takto odeslané zprávy zařadily do statistik kampaně v Klerku? Jednoduše, prostřednictvím hlaviček zprávy. celý článek -
Rozesílka stejné kampaně vícekrát
Pokud chcete rozeslat stejnou kampaň (e-mail) vícekrát, důrazně doporučujeme kampaň zkopírovat, upravit a odeslat jako kampaň novou. Bude tím zajištěna přesnost statistik odeslání, doručení, otevření i odhlášení. Pokud použijete stejnou kampaň vícekrát, budou… celý článek -
Statistiky rozesílače
Co jsou to statistiky rozesílače a jaké údaje je možné z nich vyčíst? celý článek -
Status kampaně a rozesílání
Kde můžete sledovat průběh rozesílání své kampaně? Každá kampaň má svůj status pod rozesílačem. Jak to celé funguje? celý článek -
Zlepšení doručitelnosti - stažení statistik a údržba databáze
Pokud chcete zvýšit doručitelnost vašich e-mailů a vyvarovat se uvrhnutí na tzv. blacklist, je potřeba pravidelně čistit a udržovat vaši databázi. celý článek