Status kampaně a rozesílání

Status kampaně

Pokud kliknete na tlačítko Odeslat mailing, služba Klerk se nejprve musí podívat na Vámi zadané parametry -> Jak e-mail vypadá (jeho obsah) a jaké skupině (skupinám) jej chete poslat. Pro postup odesílání e-mailu jsou k dispozici informace o jeho aktuálním procesu - statusu.

  1. ke zpracování

    Prvním stavem po kliknutí na tlačítko odeslat je stav ke zpracování. V tomto stavu je kapmaň zpracovávána a připravována k odeslání na náš SMTP server.
  2. odeslaná

    Jakmile se kampaň zpracuje a odešle na náš SMTP server, změní se stav na odeslaná. Tento stav neznamená, že Vaše e-maily odešly zákazníkům, ale že odšly z webového rozhraní na náš SMTP server. Ten si Vaše e-maily rozdělí do front a podle potřeby zpomalí jejich rozesílku, aby zajistil maximální doručitelnost dle pravidel a omezení u jednotlivých poskytovatelů (seznam, gmail, atd...)
  3. ke zpracování, odložena na

    Pokud jste při odesílání kapmaně zvolili datum a čas, pro který se má kampaň odeslat, bude její status odložen ke zpracování na Vámi zadané údaje datumu a času.

Komentáře a hodnocení

Článek ještě nikdo nehodnotil, buďte první!
Přidejte váš komentář a hodnocení

Tagy článku:

E-mail Klerk