Nastavení hlavičky e-mailu v poštovním klientovi Mozilla Thunderbird

Kde naleznu hlavičku ke své kampani?

Hlavičky ke své kampani naleznete u každé kampaně založené v Klerku. Po přihlášení ke svému účtu na klerk.stable.cz v sekci -> Mailingy naleznete všechny již založené kampaně. Pokud zde žádná  není, je zapotřebí založit novou kampaň. Po kliknutí na libovolnou kampaň se otevře sekce -> Přehled, ve které je uvedena také identifikační hlavička kampaně.
Ta vypadá následovně viz obrázek:
Nastavení hlavičky e-mailu v poštovním klientovi Mozilla Thunderbird

 

Jak nastavím hlavičku v poštovním klientovi Mozilla Thunderbird?

  • Otevřeme si nabídku aplikace Thunderbird (1), zvolíme -> Možnosti (2) -> vybereme stejnojmennou sekci Možnosti (3).
    Nastavení hlavičky e-mailu v poštovním klientovi Mozilla Thunderbird
    Otevřeme si sekci -> Rozšířené (4) a klikneme na tlačítko -> Editor předvoleb (5).
    Nastavení hlavičky e-mailu v poštovním klientovi Mozilla Thunderbird
    Potvrdíme bezpečnostní okénko kliknutím na tlačítko -> Beru na vědomí!

    Vyplníme vyhledávací políčko hodnotou -> mail.compose.other.header (6). Otevřeme si dvojklikem editaci této položky (7). Vyplníme hodnotu na: X-CampaignID a klikneme na OK (8).
    Nastavení hlavičky e-mailu v poštovním klientovi Mozilla Thunderbird
    Při odesílání nové zprávy vybereme předvolbu X-CampaignID a nastavíme její hodnotu podle kampaně v Klerku.
    Nastavení hlavičky e-mailu v poštovním klientovi Mozilla Thunderbird

    Vyplněná hodnota s připravenou zprávou k odeslání pak bude ve finále vypadat takto:
    Nastavení hlavičky e-mailu v poštovním klientovi Mozilla Thunderbird

Komentáře a hodnocení

Článek ještě nikdo nehodnotil, buďte první!
Přidejte váš komentář a hodnocení

Tagy článku:

SMTP Klerk Email