E-maily nedochází adresátům do příchozí pošty nebo padají do složky SPAM a hromadné

Úspěšnou e-mailovou rozesílku ovlivňuje několik faktorů. Jeden můžete ovlivnit stoprocentně. Druhý faktor je téměř neovlivnitelný.

První faktor

Co musí e-mail splňovat:

  • rozeslán z domény s DKIM a SPF
  • link pro odhlášení z odběru
  • bez SPAM words
  • HTML kód bez chyb
  • rozeslán z domény s funkčním MX

Rozesílka by měla splňovat protispamové prvky v DNS a to SPF a DKIM. Obsah e-mailu by neměl mít spamwords a měl by být validní (HTML). Jak vše toto zjistit a zkontrolovat? Udělejte to testem -> https://www.stable.cz/napoveda/e-mailing/12-e-maily/458-odeslani-testovaciho-e-mailu/. Výsledné skóre by mělo být 10/10.

Pokud nemáte výsledek 10/10, pak nám na naší podporu můžete poslat trvalý link na výsledek testu z mail-testeru:

Výsledek s dotazem pošlete na info@stable.cz

Druhý faktor

Druhým faktorem je chování serverů a schránek samotných příjemců. Je to věc neovlivnitelná, ale je možné jí trošku pomoci. Z principu funkce e-mailingu je jasné že nemůžete rozhodnout to, jak bude s e-mailem nakládáno ve schránce adresáta. Pokud bude chtít e-mail označit jako SPAM, označí jej. Proto by jste měli provádět rozesílku jenom na kontakty, u kterých máte souhlas se zasíláním hromadné pošty a na ty adresáty, které jednoduše poštu od vás chtějí.

E-mailové služby velkých společností jako Seznam nebo Gmail mají také pro své uživatele u schránek různé složky pro příchozí poštu jako - složka hromadné, složka promoakce apod. Tato věc a chování uživatele se ovlivnit nedá, ikdyž je možné to zkusit.

Jak na to?

https://www.krutis.com/newslettery-spam-promo-akce/ (ve kterém je také nalezení malý návod pro to jak je možné ovlivnit) a také zde -> https://mariorozensky.cz/jak-se-branit-nejnovejsi-zmene-na-gmailu/

Tagy článku:

Klerk Email