E-maily nedochází adresátům do příchozí pošty, padají do SPAM nebo složky hromadné

Úspěšná e-mailová rozesílka se skládá z několika faktorů. Jeden můžete ovlivnit stoprocentně a měl by být splněn na 100%, aby jste své rozesílce poskytli veškeré možné správné nastavení. Druhý faktor je skoro neovlivnitelný.


První faktor

Rozesílka by měla splňovat protispamové prvky v DNS a to SPF a DKIM. Obsah e-mailu by neměl mít spamwords a měl by být validní. Jak vše toto zjistiti a zkontrolovat? Udělejte to prosím testem zde -> https://www.stable.cz/napoveda/e-mailing/12-e-maily/458-odeslani-testovaciho-e-mailu/ s posláním testovacího e-mailu na tester (jak je popsáno na konci nápovědy). Výsledné skóre by mělo být 10/10.

Tento první faktor se dá zcela ovlivnit a pokud nemáte po poslání testovacího e-mailu skóre 10/10, něco je špatně. Pokud nevíte kde by mohla být chyba, napište nám na naší podporu a my se na testovací e-mail podíváme. Bude nás zajímat zejména trvalý link na výsledek testu z mailtesteru (nachází se v patičce stránky). Výsledek s dotazem pošlete na info@stable.cz

Druhý faktor

Druhým faktorem je chování serverů a schránek samotných příjemců. Je to věc neovlivnitelná, ale je možné jí trošku pomoci. Z principu funkce e-mailingu je jasné že nemůžete rozhodnout to, jak bude s e-mailem nakládáno ve schránce adresáta. Pokud bude chtít e-mail označit jako SPAM, označí jej. Proto by jste měli provádět rozesílku jenom na kontakty, u kterých máte souhlas se zasíláním hromadné pošty a na ty adresáty, které jednoduše poštu od vás chtějí. E-mailové služby velkých společností jako Seznam nebo Gmail mají také pro své uživatele u schránek různé složky pro příchozí poštu jako - složka hromadné, složka promoakce apod. Tato věc a chování uživatele se ovlivnit nedá, ikdyž je možné to zkusit.

Jak na to?

https://www.krutis.com/newslettery-spam-promo-akce/ (ve kterém je také nalezení malý návod pro to jak je možné ovlivnit) a také zde -> https://mariorozensky.cz/jak-se-branit-nejnovejsi-zmene-na-gmailu/

Komentáře a hodnocení

Článek ještě nikdo nehodnotil, buďte první!
Přidejte váš komentář a hodnocení

Tagy článku:

Klerk Email