Rozdíl mezi hromadným a notifikačním (stavovým) e-mailem

Rozdíly mezi hromadnými a stavovými (notifikačními) e-maily

  1. Hromadné e-maily

    Pokud budete posílat e-maily pomocí webového rozhraní na Klerk.stable.cz, jedná o hromadné e-maily odesílané přes náš SMTP server. Hromadné e-maily jsou zařazovány do jednotlivých front a rozesílány podle interního nastavení serveru, zaručujícího maximální doručitelnost. 
  2. Notifikační (stavové) e-maily

    Stavové e-maily jsou posílány přes samostatný server a oddělený rozsah IP adres. Stavové e-maily proto nejsou zdržovány frontou e-mailů na sdíleném serveru určeném pro rozesílání hromadné pošty. Budete-li chtít odesílat stavové e-maily, je nutné poslat dotaz na adresu info@stable.cz (službu vám zpřístupníme). Možnost posílání stavových e-mailů je doplňkovou službou, za kterou je navíc účtován poplatek 100,-Kč bez DPH/měsíc paušálně. Rozesílání stavových e-mailů je umožněno pouze ověřeným zákazníkům. Stavové e-maily nelze rozesílat přes -> Rozesílač.

    Příkladem stavových e-mailů mohou být například objednávky, e-maily s potvrzením hesla apod. 

 

Komentáře a hodnocení

Článek ještě nikdo nehodnotil, buďte první!
Přidejte váš komentář a hodnocení

Tagy článku:

E-mail Klerk