Proč nevidím ve statistikách odeslané e-maily?

Proč nejsou údaje ve statistikách?

  1. E-maily jsou na SMTP serveru ve frontě

    Tím, že odešlete kampaň a její stav je -> Odeslaná tak to ještě neznamená, že kampaň přišla do schránek adresátů. Tento údaj oznamuje to, že byla kampaň odeslána na náš SMTP server, který se o její rozesílání postará tak, aby byla doručena svým adreátům v co možná nejkratším čase.

  2. Doručení napříč softbounce adresátům

    V kampani může být velké množství kontaktních e-mailů adresátů a některé e-mailové schránky (potažmo servery) mohou mít s přijetím zprávy problém. Je na nich například ucpaná fronta příchozí pošty (server je zatížen), příjemce má plnou schránku, či může být server dočasně nedostupný (offline). V tomto případě se náš SMTP Klerk server snaží poštu opakovaně doručovat v následujících 2 dnech (max 8 pokusů). Takto nedoručené e-maily tedy ještě nemohou být ve statistikách, protože jsou někde na půl cesty mezi vámi a příjemcem. Klerk server totiž se softbounce počítá a snaží se o co možná největší doručitelnost vaší kampaně :-)

  3. Neaktualizovaný skript cronu pro statistiky

    Další možnou příčinou toho, proč nevidíte údaje ve statistikách je to, že se statistiky ještě neaktualizovaly. Na serveru je totiž automatizovaný skript, který se spouští v pravidelných intervalech a aktualizuje údaje ve statistikách. Není totiž technicky možné, aby se statistiky generovaly "online".

Tagy článku:

Klerk