Před kontaktováním podpory vás prosíme, abyste měli v administraci v sekci osobní údaje vyplněné své aktuální informace, zejména pak e-mailový kontakt. Děkujeme
Kontaktovat nás můžete buď e-mailem nebo telefonicky.
E-mail je náš primární kanál, protože díky tomu máme dost času vám informace zjistit a máme vše napsáno. Nebojte, odpovíme nejdéle do 2 hodin.
1) E-mailová podpora – jako první nám napište
E-mail je náš primární kanál pro podporu. Své požadavky nám tedy zasílejte na info@stable.cz.
Nezapomeňte dotaz odeslat ze schránky, která je u nás v systému vedená, aby šlo o autorizovaný požadavek.
Popřípadě nám můžete zaslat přímo autorizovaný požadavek z administrace – https://webadmin.stable.cz/ticket/kontakt. Vypadá to takto:
Požadavky dělíme do 3 sekcí:
- Technická podpora/obecné informace - požadavky týkající se správy domén, e-mailů (překročení limitů, nastavení poštovních klientů), přístup k FTP, obnovení hesel
- Fakturace - všechny požadavky týkající se vystavených faktur, nejasností ohledně placení apod.
- Servery - pouze pro požadavky týkající se nastavení a správy serverů, u kterých chcete dotaz zaslat přímo administrátorům (např. změny konfigurace, navyšování/snižování parametrů, změna verze PHP atd.)
Na takto zaslané požadavky odpovídáme nejpozději do dvou hodin.
2) Telefonická podpora
Pokud je váš požadavek skutečně urgentní, zavolejte nám na +420 480 020 191. Volat můžete každý pracovní den od 8:00 do 20:00.
Jako vlastník VPS máte nárok na využití VIP telefonní linky, která je dostupná 24 hodin denně, každý den včetně víkendu. Telefonní číslo VIP linky jsme vám zaslali v uvítacím e-mailu při zřízení VPS.
Telefonickou podporu můžete využít také proto, abyste váš požadavek, který jste zaslali na primární centrum podpory, tzv. eskalovali pro jeho brzké řešení.