Jak probíhá fakturace pokud budete mít svůj server u Stable.cz? V tomto článku najdete základní informace týkající se způsobu, jak VPS a ostatní služby fakturujeme nebo jak by měla probíhat vaše platba.
Kdy probíhá fakturace?
Fakturace za serverhosting probíhá vždy zpětně - účtujeme za uplynulý měsíc provozu služby.
Faktura za uplynulý měsíc vám dorazí e-mailem na fakturační kontakt nejpozději do desátého dne v měsíci následujícím. Pokud potřebujete zasílat fakturu ještě např. vaší účetní, můžeme nastavit i zasílání kopie na jeden další e-mail.
Příklad: Faktura za využívání služeb v měsíci lednu vám přijde do vašeho e-mailu do 10. února.
Zasílání faktur hlídá náš interní systém, který nám ukazuje přesný čas, kdy byla faktura doručena na váš mailserver. Pokud by k doručení faktury nedošlo, budeme na to upozorněni.
Splatnost faktur
Splatnost faktury je 14 dní. Pokud se vám nepodaří v tomto termínu platbu provést, pošleme vám 2 upomínky. Pokud ani tehdy k platbě nedojde, dle smluvních podmínek přistoupíme k vypnutí serveru.
Proč nefakturujeme VPS 1x ročně?
Nepotřebujeme peníze zákazníků dopředu. Investice zvládáme z vlastních zdrojů. Zákazník u nás má svobodu prakticky kdykoli odejít, pokud není se službami spokojen. Pokud by měl služby předplaceny, bylo by to pro něj složitější nebo by u nás byl jen z tohoto důvodu. A to nechceme. Proto probíhá fakturace na měsíční bázi za ceny, které by byly stejné i u roční fakturace - bez jakéhokoli příplatku.
Co jsou dynamické a jednorázové položky fakturace?
Dynamické položky: Jsou to položky, jejichž cena se liší v závislosti na tom, jak moc je služba využívána. Zákazník tak opravdu platí pouze za to, co využívá. Příkladem je fakturace e-maily obsazeného prostoru, objem zálohovaných dat nebo využívání naší e-mailingové služby SMTP Klerk. Máte-li tedy k serveru ještě službu e-mailingu Klerk, můžeme vám sjednotit fakturaci na jeden doklad.
Jednorázové položky: Tyto položky se k fakturaci za serverhosting přidávají jen 1x. Nejčastěji se jedná o prodloužení domén, SSL certifikáty, individuální práci administrátora apod. Tímto způsobem zákazníkům usnadňujeme práci, aby nemuseli platit každou položku samostatnou fakturou. Placení jednou částkou je přeci jen pohodlnější.
Platba kartou nebo převodem?
Platbu můžete provést kartou nebo bankovním převodem. Při platbě prostřednictvím on-line platební brány (platba kartou) je maximální výše částky omezena na 8499,- Kč. Pokud bude částka k úhradě vyšší, bude potřeba provést platbu bankovním převodem.