Stable.cz - profesionální hosting



Reklamační řád

V případě poruchy služby či nefunkčnosti některé její součásti je objednatel povinen závadu reklamovat nejpozději do 24 hodin od počátku této závady. Reklamace je vyřizována pouze na základě písemného oznámení zaslaného na e-mail info@stable.cz. Oznámení musí obsahovat detailní popis reklamované závady. Reklamaci není možné uplatnit v případě, že nebyla zaslána požadovanou formou do 24 hodin od počátku závady. Zákazník bude o vyřízení reklamace informován do třiceti dnů od přijetí oznámení a to písemně na stejnou e-mailovou adresu, ze které bylo oznámení o reklamaci doručeno.

DomenoveCentrum.cz Endora.cz webhostig a registrace domény Kvapem - Domény do minuty cz nic joker.com Nápověda webhostingu Stable.cz

Rychlé vyhledávání

Pronájem rychlých virtuálních managed serverů

Podpora on-line

Novinky

  • Středa, 18. říjen, 2017

    Zákaznická podpora

    Vážení zákazníci, nyní máte možnost zaslat nám autorizovaný požadavek přímo z administrace Vašeho u...
  • Středa, 4. říjen, 2017

    Odstávka systému pro správu domén

    Vážení zákazníci,dne 6.10.2017 dojde v čase od 01:00 do 03:00 k plánované odstávce služeb pro správu...
  • Archiv novinek


Telefon: 480 020 191 | E-mail: info(na)stable(tečka)cz


Ověřit doménu
Potřebujete poradit?